De aanpassingen van de laserpen
نوشته شده توسط : justin

U kunt kopen een laserpen, en het bedrag dat je kan verschuiven het doel punt is iets minder dan een graad. Een keer heb ik het uiteindelijk gedaan maar het lijkt vrij stabiel. Als het niet voor de moeilijkheden in de waarneming van het in deze zou een 5-sterren beoordeling. De terugslag veroorzaakt de andere laser om te stoppen met werken. Ik heb alleen shot van rond de 60 ronden met het gemonteerd aan de AR, maar de andere laser gepoept na minder dan 20 rondes. Dit is een hoogwaardige heldere groene laser en doet je goed. Ik maakte een aangepaste ophanging voor. U kan de installatie van de remote switch op een locatie in de buurt van uw vinger voor gemakkelijke toegang of gewoon plaats de achterste knop dop en druk met je vinger voor instant op.

Het meest van belang is dat ik een 300-werf doel op mijn ranch, dat ik kon zien dat de groene punt in de middag!! Het is een beetje compacter dan de meeste van de groene laser van de aanbiedingen, ongeveer 30% kleiner. Het maakt gebruik van een gemeenschappelijke laserpen of zaklamp batterij. De lader is goedkoper en maakt gebruik van losse magneten te houden en het opladen van de batterij, maar het werkt. Dat is een bonus, als ik niet deze te kopen voor een lader. Het heeft een klein plastic lens van de laser gaat door. Het duurde een tijdje aan te komen, maar het is de beste groene laserpen nog. Ik ben zeer tevreden. De meegeleverde batterij heeft sterven na ongeveer een uur van gebruik.

laserpen groen

Geweldig product, en een veel hogere kwaliteit dan verwacht. Anders dan dat hij graag de groene laserpen. Wij raden dit item naar de andere vuurwapen eigenaar die op zoek zijn naar een goede straal. Ik kreeg de Nino tactische groene laserpen binnen een paar dagen na het bestellen. Het kwam mooi en veilig verpakt in een zware doos met vormen gemonteerd schuim plaats om vast te houden alles op zijn plaats. De enige teleurstelling was dat de batterij dood was en dat kwam, dus ik moest het kopen van een 3V batterij. Uitstekend product dat u zal er geen spijt van krijgen. Ontvangen van dit product op een korting op de prijs voor mijn eerlijke review. Ik denk dat het goed zal worden ontvangen. Ik kocht dit item voor mijn man een pistool.

De laser wordt geleverd met zowel een Picatinny rail mount en een vat of shotgun tube mount voor veelzijdigheid. Ook schepen met een klik op de knop off rechtstreeks op de laserpen of een optionele fm-drukschakelaar voor montage vooruit op een geweer of shotgun. De groene laser is zo veel feller dan de standaard rode lasers. De laser is volledig verstelbaar voor zowel windage en hoogte voor uiterste precisie. De laser is een beetje langer dan ik verwacht had, maar ziet er geweldig uit op mijn geweer. Het meet ongeveer 5" in lengte. Algemeen ik ben erg onder de indruk van de Nino groene laserpen.

Ik heb het item ontvangt een korting voor mijn eerlijke en informatieve review echter op geen enkele manier heeft het invloed op mijn mening. Mijn review is uitsluitend gebaseerd op mijn ervaringen met dit item. Het is een groene laser met drukschakelaar ontworpen om te passen in 1-inch ringen (25,4 mm buitendiameter). Deze foto ' s zijn genomen net na zonsondergang (buitenverlichting 55 lux). In het volle daglicht niet zo helder, natuurlijk. Het wordt geleverd in een mooi beklede doos knip te passen op alle onderdelen. De groene laserpen heeft aanpassingen voor windage en de hoogte, zodat u kunt nul in met uw laserpen. Wees voorzichtig niet aan te wijzen in de lucht.

Ringen die lijken te passen standaard past, en een figuur 8 mount waarvan ik denk dat is de Picatinny de berg, maar ontworpen om de 100mW groene laserpen en een 1" optische bereik. (Ik heb niets met een Picatinny rail.) Misschien wel de meest verstandige opstelling. Ze hebben screw-on covers. Voor een sniper, dit is alleen zinvol schemering tot dageraad. Onder die omstandigheden zeker. Het was eenvoudig om de batterij te installeren, slechts door het losschroeven van de rug, het plaatsen van de nieuwe batterij met de positieve, en breng het terug.

 





:: برچسب‌ها: laserpen ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: